Firma Distribution Marketing Group powstała z inicjatywy Roberta Krawiec - wieloletniego szefa sprzedaży firm alkoholowych - w roku 2000. Wtedy to rozpoczęliśmy pierwsze szkolenia z zakresu sprzedaży i zarządzania dla klientów w branży FMCG. Dziś, jako zespół praktyków, trenerów i pasjonatów sprzedaży, specjalizujemy się w budowaniu przewagi rynkowej firm z obszaru dóbr szybko rotujących oraz firm usługowych. Nasze działania obejmują rozwój sprzedaży relacyjnej i transakcyjnej w kanale tradycyjnym, nowoczesnym oraz HoReCa, doskonalenie procesów zarządzania i obsługi klienta oraz kreowanie wizerunku biznesowego.
Naszym klientom oferujemy:
- szkolenia działów i menedżerów sprzedaży
- coaching sprzedawców, doradztwo dla menedżerów
- kreowanie wizerunku biznesowego
- indywidualne usługi doradcze, związane z pozyskiwaniem nowych kontraktów sprzedażowych
Szkolenia dla FMCG
Oferujemy szkolenia ukierunkowane na wzrost mierzalnych wskaźników firm handlujących dobrami szybko rotującymi. Nasze usługi obejmują rozwój działań sprzedawców detalicznych, hurtowych oraz w kanale nowoczesnym. Uzupełnienie stanowi oferta dedykowana dla kanału HoReCa.
Działania szkoleniowe, podejmowane dla podniesienia wskaźników pracy sprzedawców i menedżerów, obejmują w zależności od celów klienta:
- strategie współpracy z klientem kluczowym
- doskonalenie wizyt handlowych
- planowanie, wyznaczanie celów i priorytetów
- zarządzanie budżetami lokalnymi i centralnymi
- zarządzanie zespołem i wynikami sprzedaży
- negocjacje sprzedażowe
- coaching sprzedawców
- organizacja imprez i promocji
Szkolenia dla Call Center
Profesjonalne call center to jedno z najskuteczniejszych narzędzi napędzających sprzedaż
a 80% usług realizowanych przez polskie firmy call center to właśnie usługi sprzedaży.
Zatem efektywność działań call center to "być albo nie być" sprzedaży.
Proponujemy Ci szkolenia, rozwijające umiejętności:
- nawiązywanie kontaktów z klientami (tzw. cold call)
- obsługa ruchu przychodzącego
- zarządzanie zespołem i wynikami call center
- obsługa reklamacji i trudnych rozmów z klientem
Przykładowe programy szkoleń: sprzedaż przez telefon, telefoniczna obsługa klienta.
Kreowanie wizerunku
Celem Akademii jest poprawienie lub stworzenie nowego wizerunku Firmy, poprzez odpowiednią stylizację wyglądu jej pracowników, odnalezienie swojego stylu i zapoznanie ze sztuką autoprezentacji.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej